Veelgestelde vragen over sparen en ethiek en de antwoorden op veelgestelde vragen

Spaarproduct staat niet in het overzicht hoe komt dat?

Spaarproduct staat niet in het overzicht hoe komt dat?

Omdat het actualiseren van de spaartarieven handmatig gebeurt, kan het voorkomen dat we met meer dan 400 verschillende spaarproducten  een rekening over het hoofd zien. Maar ook kan het zijn dat de rekening niet aan onze voorwaarden voldoet om opgenomen te worden. Om opgenomen te worden in onze spaaroverzichten gelden de volgende voorwaarden;

  • De bank heeft een vergunning van DNB van het type (2:12 lid 1), (2:13 lid 1), (2:14) of (3:111);
  • De actuele rentepercentages en productinformatie zijn voor iedereen per internet toegankelijk;
  • Het spaarproduct en de bank moet onder het¬† Depositogarantiestelsel vallen.
  • Het spaarproduct moet voor klanten afsluitbaar zijn.

Bent u van mening dat uw spaarproduct toch in ons spaaroverzicht thuis hoort, laat ons dit dan weten via het contact formulier.